Kreslenie a písanie v programe

Kreslenie a písanie v programe

Už sme sa naučili ako sa vieme s robotom pohybovať a ako dokážeme jeho činnosť efektívne ovládať pomocou použitia jednoduchých podmienok. V nasledujúcej kapitole sa budeme venovať ďalším schopnostiam, ktoré robot dokáže vykonávať. Naučíme sa ako dokáže v rámci pohybovania po ihrisku kresliť.

Okrem kreslenia na ihrisko (plátno) môžeme s programom komunikovať pomocou ďalšej obrazovky, do ktorej nám program môže vypísať napríklad nejaký text alebo výsledok nejakého matematického príkladu. 

Danú obrazovku si zapneme kliknutím na tlačidlo:

 Zobrazí sa nám na obrazovke: 

Na tieto činnosti budeme používať bloky patriace do kategórie Vzhled (Looks) – fialové skladačkové bloky. 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky